محمد باقر قالیباف رییس مجلس در خصوص حضور دکتر پزشکیان در صحن علنی گفت: بعد از ۴ دوره نمایندگی دکتر پزشکیان امروز در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند. من هم دقایقی قبل متوجه شدم که در اینجا حضور پیدا کردند. به دکتر پزشکیان عرض تبریک می‌گوییم. ایشان پروتکل‌ها را زیر پا گذاشتند که به نوعی نیز خوب است.

به گزارش جماران؛ دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب پس از ۳ هفته تعطیلی مجلس در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس در خصوص حضور دکتر پزشکیان در صحن علنی گفت: بعد از ۴ دوره نمایندگی دکتر پزشکیان امروز در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند. من هم دقایقی قبل متوجه شدم که در اینجا حضور پیدا کردند. به دکتر پزشکیان عرض تبریک می‌گوییم. ایشان پروتکل‌ها را زیر پا گذاشتند که به نوعی نیز خوب است.

 

تمام تلاش بنده این است که بتوانم پاسخگوی مردم باشم

در ادامه نیز دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب پشت تریبون قرار گرفت و گفت: با دعوا و اختلاف نمی‌شود کشور را اداره کرد و باید بتوانیم با همدلی مسیر را طی کنیم، تمام تلاش بنده این است که بتوانم پاسخگوی مردم باشم. این ما هستیم که باید  گرفتاری‌های ملت را رفع کنیم، نه اینکه تصور کنند من کسی شدم. با توجه به رای‌‌ی که مردم به من دادند، باید دست به دست هم دهیم تا پاسخگوی نیاز ملت باشیم.

وی افزود: بارها از وصیت امام علی (ع)‌ صحبت کردم؛ تقوا حرکت بدون خطا است که فرد را به آن چه که میخواهد برسد. به دنبال دنیا نروید و پول و دنیا گولمان نزند. می‌توانیم با ظالم دشمنی کنیم و یار و یاور مظلومان باشیم، حق کشی را باید از بین برد. به جای اینکه دنبال دنیا راه بیافتیم، باید در خدمت و کمک مردم باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: از محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و هیات رئیسه تشکر می‌کنم و امیدوارم با هم بتوانیم گره‌ها را باز کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.