گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

نقش آفرینی عارف در دولت آینده چگونه است؟

سید حسن رسولی چهره نزدیک به محمدرضا عارف در گفت و گو با خبرنگار جماران، در پاسخ به سوالی در خصوص خبرهای منتشر شده در خصوص نقش محمدرضا عارف در فرایند دولت سازی رئیس جمهور منتخب گفت: حسب اطلاع من، دکتر عارف به عنوان یکی از شخصیت های ملی اصلاح طلب، تا کنون بیشترین میزان حمایت سیاسی ممکن را از دکتر پزشکیان آشکارا و صادقانه به انجام رسانده است.

چهره نزدیک به محمدرضا عارف نسبت به چگونگی نقش آفرینی رئیس بنیاد امید ایرانیان در دولت آینده واکنش نشان داد.

سید حسن رسولی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در پاسخ  به سوالی در خصوص خبرهای منتشر شده در خصوص  نقش محمدرضا عارف در فرایند دولت سازی رئیس جمهور منتخب گفت: حسب اطلاع من، دکتر عارف به عنوان یکی از شخصیت های ملی اصلاح طلب، تا کنون بیشترین  میزان حمایت سیاسی ممکن را از دکتر پزشکیان آشکارا و صادقانه به انجام رسانده است. عمق روابط دوستانه متقابل آنان نیز برای من ثابت شده است و دیدار اخیر دکتر عارف با رئیس جمهور منتخب بسیار صمیمانه و با ارائه نظرات کارشناسانه از سوی آقای عارف همراه بود.

وی افزود: انعکاس  پراکنده مطالب و اخبار اخیر ناشی از شرایط عدم استقرار سامانه حرفه ای دفتر رئیس جمهور می دانم. به همین دلیل انتظار دارم برادرم جناب دکتر حاجی میرزایی که مسئولیت تغییر و تحول نهاد ریاست جمهوری را بر عهده دارد، در خصوص اینگونه مسائل بیشتر مراقبت کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.