مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیان خود در سالن شهید بهشتی مشهد گفت: برازنده دختران و زنان ما نیست که در خیابان با آن‌ها برخورد ناشایست داشته باشیم ما حق نداریم با آن‌ها بدخورد خشن داشته باشیم، این مسائل را جمع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار جماران؛ مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیان خود در سالن شهید بهشتی مشهد گفت:

من همه جا عرض کردم و دوباره می‌گویم؛ من یکی مانند شما هستم. من دوست دارم صدای شما را در کشور بلند اعلام کنم و گوشی برای شنیدن صدای شما داشته باشم.

ایران مال همه ایرانیان است. ایران برای یک جناح و دسته و گروهی نیست و کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند، حق دارند بر اساس شایستگی به آنجا که می‌خواهند برسند.

وقتی برای مجلس رد صلاحیت شدم گفتم این به صلاح مملکت نیست همه باید سهمی داشته باشند.

اگر من یک بلوچ و سنی و کرد و یا نابغه بودم، اجازه نمی‌دادند به جایی برسم. ما باید به تمام اقوام، مذاهب ادیان که برای مملکت و ایران می‌توانند کاری شایسته انجام دهند باید بستری فراهم کنیم که به این مملکت خدمت کنند.

سرمایه این مملکت علاوه بر اینکه موشک و پهپاد است اما قدرت و افتخار برای ما با شما بودن است.

ما برای اینکه اقتدار خود در دنیا داشته باشیم باید پشتوانه شما را داشته باشیم.

ما باید بپذیریم برای هر مشکلی در مملکت دست به دست هم بدهیم و اجازه ندهیم یک گروه هر کاری خواست انجام دهد و از طرف مردم حرف بزنند.

در مناظرات آقایی گفت نمی‌گذارم شما رئیس جمهور شوی؛ من آن موقع گفتم، مردم می‌دانند و تشخیص می‌دهند چه کسی می‌تواند بنشیند و چه کسی نشیند باید به مردم احترام گذاشت  

حضور در  انتخابات، انتخاب مردم است تا  سهم خود را مشخص می‌کنید 

آنها که رای نمی‌دهند، در واقع رای به کسانی می‌دهند که هستند بدانند اگر می‌خواهید آنان نباشند، پای صندوق بیایید. ما باید سهم خود را داشته باشیم، ایران مال ایرانیان است

آزادی حق ادیان، مذاهب و تمام انسان‌ها است. شعار ما استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود، اما آزادی را قربانی کردیم. هر کسی در دانشگاه‌ها، ادارات، آموزش و پروش حرف می‌زند را بیرون و تعلیق می‌کنیم. من اگر به قدرت برسم نمی‌گذارم کسی را به خاطر عقیده‌ش اخراج کنند‌ نباید پاسخ به هیچ معلمی برای مطالبه‌اش را با باتوم داد.

ما تلاش می‌کنیم حق و عدالت را در جامعه ایران اجرا کنیم و این را تنها با وحدت انجام می‌دهیم

مقام معظم رهبری بارها اعلام می‌کنند کرسی هم آزاداندیشی بگذارید اما کرسی دستوری و امر و نهی میگذارند

من قول می‌دهم صادقانه در قبال حقوق شما هر جا که باشد دفاع خواهم کرد 

من نماینده شما در دولت خواهم بود نه رییس شما در دولت، به هیچ وجه خودم را برتر نمی‌دانم

برازنده دختران و زنان ما نیست که در خیابان با آن‌ها برخورد ناشایست داشته باشیم ما حق نداریم با آن‌ها بدخورد خشن  داشته باشیم، این مسائل را جمع خواهیم کرد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.