به گزارش ایرنا استاندار یزد در این مراسم گفت: گازرسانی به مناطق روستایی و خدمت به مردم جزو برنامه های مهم دولت است که شرکت گاز با همکاری و پیگیری مردم و مسوولان انجام می دهد.
محمود زمانی قمی با اشاره به اینکه باید مردم هرچه زودتر از نعمت گاز برخوردار شوند از مسوولان بخاطر پیگیری اجرای عملیات قدردانی کرد و افزود: همکاری مردم با مسوولان و پیگیری نیازها در انجام طرح ها موثر است.
استاندار یزد به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری به عنوان سیاست راهبردی نظام و دولت اشاره و از مردم و بخصوص مدیران، همکاری برای اجرای آن را خواستار شد.
زمانی قمی همچنین به توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف اقتصادی اشاره کرد و گفت: همدلی مردم و مسوولان و صرفه جویی نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های استکبار دارد.
فرماندار مهریز هم به اهمیت گازرسانی به مردم در روستاها اشاره و بر اجرای طرح و انجام برنامه ها در کمترین زمان ممکن با همکاری مدیران و همراهی مردم تاکید کرد.
سید محمد رستگاری گفت: گازرسانی به بخش مرکزی مهریز و دهستان های مختلف جزو برنامه های مهم دولت است که به امید خدا با همت بلند مسوولان و همراهی مردم انجام می شود.
عملیات گازرسانی به دهستان میانکوه با مجموع 80 آبادی با صرف 500 میلیارد ریال به مدت 2سال انجام می شود.
این دهستان با چهار هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر مهریز قرار دارد
هم اکنون دهستان های تنگچنار ، بهادران و خورمیزات مهریز از نعمت گاز برخوردارند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.