به گزارش ایرنا ، در پنجاه و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رونق تولید استان یزد در روز چهارشنبه، درخواست هایی از سوی واحدهای تولیدی مطرح شده بود که بعد از طرح در جلسات کارشناسی به تصویب اعضای این کارگروه رسید.
بر این اساس ، بانک ملی 13 درخواست، بانک های ملت ، توسعه و تعاون و صادرات هر کدام 2 مورد و بانک های تجارت و صنعت و معدن نیز هر کدام یک درخواست را برای پرداخت تسهیلات پذیرفتند.
در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: عمده مباحث مطرح شده در این جلسات در مسیر تصمیم گیری برای رونق تولید و افزایش اشتغال در استان است.
علی زینی وند افزود: حل مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف بویژه بانکی مدنظر است و مباحث کارشناسی نیز باید در کارگروههای تخصصی مورد بحث قرار گیرد.
وی با تقدیر اعضای جلسه بویژه بازرس کل استان هم اظهار داشت: حضور مسئول نظارتی استان در جلسات این کارگروه ، علاوه بر راهگشا بودن مسائل ، کمک بیشتر به رونق تولید نیز بوده است.
معاون استاندار همچنین با تقدیر از تلاشهای مدیرعامل آب منطقه ای تصریح کرد: مجموعه این شرکت در این کارگروه و اتفاقات اخیر ، زحمات بسیاری برای استان کشیده اند و کمکهای این شرکت و همراهی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی ، کمک خوبی برای اشتغال و رونق تولید بوده است.
در ابتدای این جلسه بانک ها هم گزارشی از وضعیت پرداخت های تسهیلات رونق تولید ارائه کردند.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.