محمد علی طالبی عصر پنجشنبه در ستاد بزرگزاری مراسم 14 و 15 خرداد افزود: نیاز مهمی که باید در این ارتباط به آن توجه شود آشنا کردن جوانان با اهداف نظام با بیانی شیوا و مناسب است.
وی ادامه داد: برگزاری مراسم های مختلف از جمله سالگرد انقلاب، 14و 15خرداد باید بر حسب نیاز با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و جلب مشارکت آحاد مردم و به خصوص جوانان انجام شود.
این مسوول به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآورشد : دشمنان با بهره گیری از ابزارهای نوین به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و ارزش های والای انقلاب اسلامی هستند.
طالبی بیان کرد: باید متولیان مراسم ها به نحوی اقدام کنند تا اجرای برنامه ‌ها در راستای معرفی اهداف و آرمان‌ ها ، بیان دستاوردهای انقلاب و تجلی همدلی و همراهی مردم باشد.
همچنین قائم ‌مقام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: بهره گیری از هنر ناب اسلامی برای انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان کار مهمی است که باید انجام شود.
سعید زارع افزود: برگزاری با شکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، مراسم‌های 14 و 15 خرداد و واقعه پنجم اردیبهشت طبس باید با همکاری دستگاه های مختلف همراه با برجسته سازی برگزار شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.