به گزارش ایرنا 'حمید درخشان‌نیا' روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید ثبت احوال استان یزد به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری این پایگاه اشاره و گفت: اطلاعات هویتی تمام ایرانیان از سال 1297 تاکنون به صورت الکترونیکی در این سامانه نگهداری می‌شود.
وی اظهار کرد: این پایگاه به بیش از 120 اداره، وزارتخانه و نهاد عمومی و خصوصی نیز بصورت برخط و آنلاین متصل است و خدمات هویتی به آنها ارائه می دهد.
رئیس سازمان ثبت احوال ادامه داد: جایگاه ثبت احوال امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است، تمام خدمات به صورت الکترونیکی انجام می شود و این سازمان مهمترین ارگان برای تحقق دولت الکترونیک است.
وی افزود: در آینده نزدیک با به روز رسانی و توسعه پایگاه اطلاعاتی جمعیتی کشور، ثبت نشانی اشخاص، کدپستی و لینک شدن آن با کد ملی، اطلاعات افراد از لحاظ سببی و نسبی تکمیل می شود و بدین ترتیب اطلاعات آمار مهاجرت و جمعیت کشور به صورت دقیق در اختیار مسوولان قرار می گیرد.
درخشان نیا اضافه کرد: پایگاه اطلاعاتی جمعیت سازمان ثبت احوال، رصد دقیق وقایع حیاتی را انجام می دهد و آمار و اطلاعات ارائه شده در این پایگاه مبنای تصمیمات صحیح تصمیم سازان کشور است.
درخشان نیا بر تکریم ارباب رجوع و تعامل با سایر مسئولان در ادارات سازمان ثبت احوال تاکید و یادآور شد: باید اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
در این مراسم از خدمات سید محمد طباطبایی، مدیر کل پیشین اداره کل ثبت احوال استان یزد قدردانی و محمد علی مکرمی به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد.
بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی ثبت احوال یزد، یک میلیون و 138 هزار نفر در این استان ساکن هستند.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.