معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابرکوه گفت : اعزام راهیان نور برای بازدید به مناطق عملیات دفاع مقدس با هدف آگاه‌ سازی و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌ها و شجاعت ‌های رزمندگان و جانفشانی های شهدا است .
محمد علی شکیبا، در حاشیه اعزام دانش آموز برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از این اعزام ها، آشنایی نسل جوان با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) ، ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس در مقابله با دشمنان تا دندان مسلح است.
وی افزود: دانش آموزان اعزامی در این سفر معنوی به مدت چهار روز علاوه بر فراگیری مهارت های درس آمادگی دفاعی از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، فاو ، یادمان شهدای عملیات های غرورآفرین هویزه، والفجر و معراج الشهدای اهواز دیدن می کنند.
معاون آموزش و پرورش ابرکوه اظهارکرد: تاکنون هفت هزار و 250نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.
وی یادآورشد : کاروان 193نفره دانش آموزی با پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در مجموع 30نفر عوامل اجرایی شامل مبلغ ، پزشک یار و راوی پیشکسوت دفاع مقدس نیز آنها را در این اردوی معنوی همراهی می کنند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

**
فرماندار مهریز گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده های تعزیرات حکومتی از جمله مسائل مهمی است که امیدواریم با همت مسوولان محقق شود.
سید محمد رستگاری در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با قدردانی از فعالیت های انجام شده به اهمیت رسیدگی به پرونده ها اشاره کرد و افزود: رسیدگی به موقع به پرونده ها موجب تعیین تکلیف ، حل مشکلات و دلگرمی مردم می شود .
وی بدون اشاره به تعداد پرونده های تعزیرات حکومتی مهریز به اهمیت نظارت و افزایش گشت های مشترک با حضور دستگاه های متولی مسوول به خصوص در پایان امسال برای مبارزه با گرانفروشی تاکید کرد.
فرماندار مهریز اظهار کرد: مبارزه عملی با قاچاق کالا ، سرکشی و نظارت مستمر بر فعالیت واحدهای خدمات رسان و تعامل با اتاق اصناف و اداره صنعت ، معدن و تجارت موجب پیشگیری از مشکلات است.
رستگاری گفت: پیگیری جدی و رسیدگی و نظارت بر پرونده های مربوط به کالای قاچاق موجب تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و حمایت از کالاهای ایرانی و ارتقای کیفیت آنهاست.
همچنین رئیس اتاق اصناف مهریز گفت: هم اکنون 2 هزار و 900 واحد صنفی فعال و دارای پروانه کسب در محله های مختلف شهر با اشتغالزایی حدود 10 هزار نفر در بخش های تولیدی و خدماتی فعالیت دارد.
محمد رضا زارع زاده افزود: کسبه دارای پروانه زیر نظر 12 اتحادیه صنفی وظایف خود را در چارچوب مقررات انجام می دهند و همکاری خوبی با اتاق اصناف شهرستان دارند.
در این دیدار همچنین غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از تعامل خوب اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف مهریز با تعزیرات حکومتی استان و پیگیری مسائل قدردانی و بر تداوم همکاری ها تاکید کرد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7540/ 7536/ 2047 / خبرنگاران: کارگر ابرقوئی و کاظم سبحان زاده ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.