به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته مهریز با بیان اینکه مردم دارای مشکل اقتصادی هستند افزود: برای حل مسائل ، مدیران با اخلاص و بهره گیری از همکاری سایر بخش ها اقدام کنند.
وی ادامه داد: حل مشکل بیکاری ، اعتیاد ، آسیب های فرهنگی و اجتماعی و به خصوص معیشت باید در راس برنامه ریزی و تصمیم های مدیران اجرایی قرار گیرد که مطالبه روشن مردم است.
امام جمعه مهریز به حوادث اخیر و توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار نمود: مردم همواره حامی انقلاب اسلامی ، نظام و ولایت فقیه هستند بنابراین باید قدر این مردم فداکار را دانست.
محی الدینی افزود: ملت ایران در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه با بصیرت از ولایت فقیه پشتیبانی کرده و همچنان بر پیمان خود به نظام اسلامی وفادار است.
امام جمعه مهریز به هفته شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تربیت دینی نسل جوان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان باید مدنظر مدیران اجرایی و مسوولان آموزش و پرورش قرار گیرد.
محی الدینی همچنین یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید نواب صفوی را گرامی داشت و به مبارزات و نقش ایشان در انقلاب اسلامی اشاره کرد .
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.