محمود زمانی قمی روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان با تأکید بر لزوم توجه به منافع مردم اظهار کرد: به عنوان مسئول امنیت استان در صورتی که دستور العملی در تضاد با منافع مردم باشد، لغو خواهد کرد.
وی افزود: فضای رقابت در بازار خوب است اما نباید یک کالا دارای چند قیمت باشد و این امر مستلزم توجه دستگاه ها و بازرسی های جدی و برخورد با متخلفان است.
استاندار یزد اضافه کرد: با توجه به نزدیک بودن ماه های پایانی سال باید تدابیر ویژه ای برای مواد غذایی اساسی و بخصوص میوه شب عید تدبیر شود تا مردم دچار مشکل نشوند.
زمانی قمی یادآور شد: نزدیک عید نباید افزایش قیمت ها موجب نارضایتی مردم شود، ضمن آنکه بازاریان هم توجه داشته باشند دخالت دولت در قیمت گذاری ها تنها به دلیل بهتر شدن شرایط و نیز رضایت عمومی است و دستورالعمل های صادره در این خصوص از سوی استاندار لازم الاجراست.
در این جلسه گزارش هایی در باره وضعیت بازار، نحوه برخورد با افزایش قیمت برخی کالاها ، میزان ذخیره میوه شب عید ، وضعیت ذخیره برخی کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت قرمز ، چگونگی کاهش قیمت تخم مرغ و لزوم ایجاد بازار عرضه مستقیم کالاهای اساسی در استان یزد ارائه شد.
1968/2047 خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار : عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.