به گزارش ایرنا، علی زینی وند سه شنبه در دیدار با مسئولان پارک علم و فناوری یزد و نمایندگان تشکل ها و شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک گفت: توجه به دانش محوری در همه زمینه ها به خصوص اقتصادی راه نجات کشور است و امروزه بیش از سرمایه، دانش نقش تعیین کننده ای در توسعه جوامع دارد.
وی ادامه داد: با توجه به مشی دولت تدبیر و امید و استاندار یزد، باید مدیران اقتصادی استان باید حامی مبتکران، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی باشند.
زینی وند گفت: برخی شرکت های بزرگ در استان یزد که تاسیس آنها منجر به اشتغالزایی بالایی در گذشته شده بعضا با مشکلاتی مواجه اند که بخشی از این مشکلات به نوع مدیریت و منطبق نشدن با تحولات اقتصادی باز می گردد.
وی ادامه داد: استان یزد قطب کاشی و سرامیک کشور و حتی می تواند با تولیدات خود بازار دنیا را فتح کند و باید بررسی شود که چرا اینگونه نشده، لذا باید با تحول در مدیریت مشکلات این واحدها رفع شود که شرکت های دانش بنیان در این زمینه می توانند راهکارهای مناسب را به بخش تولید ارائه کنند.
زینی وند با تاکید بر بازاریابی برای تولیدات یادآور شد: امروزه اول بازاریابی و سپس تولید انجام می شود و باید دنبال شکل گیری شرکت های بازاریاب قوی باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد اظهار داشت: در آینده نزدیک با تشکیل اتاق فکر و کارگروه های اقتصادی برای حل مشکلات بر اساس توانمندی استان و با رویکرد ایجاد صنایع پاک و غیرآلاینده برنامه ریزی می شود.
در این نشست رییس پارک علم و فناری استان و جمعی از نمایندگان تشکل های دانش بنیان و پردیس های علمی پیشنهادات و نظرات خود را بیان کردند.
6014/ دریافت و انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.