به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این جمعیت ، عباس احدپور افزود: سیل کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان به حادثه دیدگان از طریق پایگاه های جمعیت هلال احمر همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: اقلام امدادی ارسالی شامل 2 هزار و 420 دستگاه چادر امدادی ، 2 هزار و 376 تخته موکت ، چهار هزار و 800 تخته پتو ، 53 هزار عدد قوطی کنسروجات و 2 دستگاه کانکس و کمک های مردمی شامل آب معدنی ،روغن ، نان خشک ، خرما ، نایلون، پوشاک بچه ، البسه و ظروف ارسال شده است.
این مسوول خاطر نشان کرد: از 56 صندوق ثابت و 17 صندوق سیار در سطح استان و شعب نیز سه میلیارد و 600 میلیون ریال جمع آوری شده است.
احدپور از خیران و داوطلبان تقاضا کرد در راستای تامین اقلام زیستی و لوازم خانگی هموطنان آسیب دیده در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ، کمک های نقدی خود را به حساب های اعلامی جمعیت هلال احمر نزد بانک های عامل واریز نمایند.
این مسوول گفت: تمرکز اصلی جمعیت هلال احمر بر جمع آوری کمک های نقدی است تا بتوان بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی سازمان امداد و نجات اقلام مورد نیاز برای آسیب دیدگان تهیه و ارسال شود.
احدپور افزود: از مردم شریف استان یزد خواهشمندیم برای حفظ کرامت انسانی از اهداء هر گونه مواد فاسد شدنی و مستمعل اجتناب کنند.
7536/ 6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.