به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه امروز شهر مهریز با همدردی با حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه و طلب غفران الهی برای جان‌باختگان و شفا برای مصدومان و مجروحان این حادثه افزود: در راستای تاکیدهای مقام معظم رهبری لازم است دولتمردان و همه مردم برای امکانات و خدمات دهی به مردم تلاش کنند و مثل همیشه هموطنان را از هرگونه کمک و یاری محروم نسازند.
وی در ادامه با اشاره به انتخاب شهردار جدید مهریز اظهار داشت: شهردار جدید نگاه کلان به شهر و رفع مواردی که به منطقه آسیب می زساند داشته باشد و در همه زمینه های فرهنگی ،اعتقادی و اقتصادی با همکاری مردم فعالیت کنند.
امام جمعه مهریز به فرارسیدن هفته بسیج اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکات خداوند بود که به ملت قهرمان ایران ارزانی شد و به معنای حضور و آمادگی در صحنه های نظام است.
محی الدینی افزود: تا بسیجیان قهرمان در عرصه های مختلف کشور اسلامی حضور دارند نظام از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد بنایراین باید روحیه بسیجی در تمامی آحاد ملت زنده بماند.
وی همچنین رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) را تسلیت گفت و در خصوص فضائل ، مناقب و مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مطالبی بیان نمود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.