به گزارش ایرنا ، محمدعلی طالبی روز چهارشنبه در آئین تجلیل از مدال آوران یزدی مسابقات برون مرزی شمشیربازی استان افزود: مردم یزد چشم انتظار حضور ورزشکاری از این استان در المپیک هستند و می توان از رشته شمشیربازی خیلی راحت تر این آرزو را محقق کرد.
وی ادامه داد: شرکت در المپیک جدای از موفقیت در این رقابت ها باعث افتخار است و در هر دوره از این رقابت های مهم بحث حضور نیافتن یزدی ها مطرح می شود که با توجه به عملکرد خوب ورزش استان ، نبود ورزشکاران یزدی در بازی های المپیک زیبنده نام و جایگاه یزد نیست.
این مسئول تصریح کرد: از سوی بزرگان دینی برای توسعه و یادگیری رشته شمشیربازی توصیه های فراوانی شده و برای گسترش این رشته ورزشی همه باید تلاش کنند و از اعضای هیات و اداره کل ورزش و جوانان تفاضای پیشنهاد کاربردی در خصوص حضور و کمک ادارات و بخش خصوصی برای موفقیت های بیشتر هستیم.
طالبی گفت: در بحث زیرساخت ها نیز باید اقدام های اساسی انجام شود و با توجه به اینکه موضوع اعتبارات ارزش افزوده را نیز داریم می توان نسبت به سال های گذشته در اعتبارات عمرانی کمک بیشتری به ورزش کرد و باید شمشیربازی را در اولویت قرار داد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطر نشان کرد: موفقیت و افتخارآفرینی قهرمانان ورزشی استان در عرصه های مختلف سبب افتخار همه ما در مجموعه استان است و امیدوارم همچنان با پشتکار و اراده‌ای وصف ناپذیر شاهد دستیابی به جایگاه های بالاتر قهرمانان باشیم.
در پایان از مدال آوران و قهرمانان شمشیربازی یزد قدردانی بعمل آمد.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار بیمه شده دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.