به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های امروز نمازجمعه یزد افزود: داعش که دست پرورده آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی است بعد از شکست در سوریه و عراق با همدستی غاصبان صهیونیستی به دنبال توطئه جدید است.
وی ادامه داد: هدف همیشگی صهیونیست ها و عوامل جهانی و منطقه ای آنها ایجاد اختلاف در میان مسلمانان و ایجاد اسرائیل ثانی در منطقه مهم خاورمیانه و در همسایگی ماست بنابراین بر مردم و مسئولان است همواره مواظب دسایس دشمنان باشند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: از توطئه های همیشگی کفر جهانی و بخصوص آمریکایی ها در منطقه جبران شکست های گذشته خودشان است و قطعا موضوع خودمختاری در اقلیم کردستان از جانب آنها انجام می گیرد.
ناصری گفت: باید مردم عراق همیشه بر حفظ یکپارچگی این کشور مسلمان تاکید کنند و با وحدت و تعامل بین گروه های مختلف با صلابت و ایستادگی توطئه های آنها را نقش بر آب نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: وحدت امت اسلام همواره سدی در برابر غاصبان صهیونیستی و آمریکایی ها بوده است و باید همیشه با بصیرت در برابر دشمنان مقاوم بود.
ناصری به اهمیت توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال با همکاری همگان و حضور در عرصه های مختلف به عنوان یک وظیفه بزرگ دینی و انقلابی تاکید کرد.
امام جمعه یزد ، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید حججی را گرامی داشت و بر ترویج فرهنگ والای ایمان و شهادت در جامعه به عنوان یک وظیفه مهم تاکید کرد و گفت: خون شهدای ما تداوم راه امام حسین (ع) است.
ناصری به محرم و صفر و برگزاری محافل و مجالس مختلف در رثای امام حسین (ع) اشاره و گفت: باید محافل حسینی با حضور گسترده مردم و بر اساس ارزش های معنوی برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین بر اهمیت وحدت و هوشیاری مردم و مسئولان در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی به عنوان یک موضوع بسیار مهم مورد نیاز کشور تاکید کرد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.