به گزارش ایرنا احمد پهلوانیان روز سه شنبه در دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان افزود: ایجاد پاتوق رسانه و همفکری و هم اندیشی رسانه ای در چنین محافلی، کمک موثری به ارتقای جایگاه رسانه می کند.
وی تصریح کرد: خانه مطبوعات بعنوان تشکیلاتی غیردولتی می تواند به درک اهمیت فعالیت و شان رسانه ای در نهادهای حاکمیتی و بخش های مردمی کمک کند.
وی با تاکید بر حفظ و پررنگ شدن نقش مردم نهادی خانه مطبوعات ادامه داد: برخی سازمانهای دولتی موظف به حمایت از این تشکیلات هستند و صدا و سیما مرکز یزد نیز آماده هرگونه همکاری و تعامل با خانه مطبوعات برای ارتقای جایگاه رسانه ها در سطح استان است.
وی نقطه قوت دوره پنجم هیات مدیره خانه مطبوعات یزد را عدم وابستگی به جناح ها و گروهای مختلف عنوان و تقویت بیش از پیش فعالیت رسانه ای در این استان را ضروری دانست.
پهلوانیان گفت: مجموعه رسانه ها شامل رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری می توانند پشتیبان یکدیگر در عرصه اطلاع رسانی باشند و حتی اخبار یکدیگر را با ذکر منبع منعکس کنند.
فعالیت هیات مدیره پنجمین دوره خانه مطبوعات استان یزد از خرداد ماه امسال پس از برگزاری انتخابات الکترونیک همزمان با 20استان کشور از طریق سامانه خانه مطبوعات به نشانی http://khanehmatbooat.ir آغاز شد.
دوره 2 ساله فعالیت هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد اسفند 1394 پایان یافته اما انتخابات هیات مدیره جدید تا خرداد امسال برگزار نشده بود.
هیات مدیره خانه مطبوعات هفت نفر شامل 2 نفر از مدیران مسئول نشریات استان، سه نفر از روزنامه نگاران شاغل در رسانه های استان، یک نفر از مسئولان نمایندگی ها و سرپرستی روزنامه های سراسری و یک نفر از مسئولان خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
7532/ 6197 خبرنگار: سعیدصادقی مقدم** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.