به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا ذوالفعلی‌نژاد روزپنجشنبه درگفت و گو با خبرنگاران فقر اقتصادی را از دیگر عواملی روی آوردن افراد به خلاف و جرم عنوان کرد و افزود: اغلب مجرمان به دلیل برخوردار نبودن از شغل و درآمد مناسب دست به چنین اقدامی زده‌اند.
وی ادامه داد: 65 درصد زندانیان یزد را افراد بومی تشکیل می دهد و جرائم مواد مخدر، سرقت و مسائل مالی به ترتیب مهمترین عامل زندانی شدن افراد در این استان است .
ذوالفعلی نژاد از برگزاری فعالیت های مستمر فرهنگی و دوره‌های آموزشی قرآن کریم در زندان یزد خبرداد و گفت: امسال سه هزار و 260 ختم قرآن مجید توسط زندانیان استان انجام شده است .
وی ادامه داد: امسال سه هزار و 919 نفر از زندانیان یزد در کلاس‌های مختلف فرهنگی و قرآنی شرکت و 297 نفر از آنان موفق به حفظ یک تا 30 جزء کلام وحی شده اند.
ذوالفعلی‌نژاد گفت: انجام برنامه های فرهنگی و اشتغالزایی از اولویت هایی است که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در سطح زندان های استان اجرا می شود.
راه های استان یزد به دلیل قرار گرفتن در کانون کریدور ارتباطی شمال - جنوب و شرق - غرب کشور، از سوی قاچاقچیان مواد مخدر و کالا برای انتقال محموله های قاچاق مورد سوء استفاده قرار می گیرد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.