عباس افزونی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جریمه ها در طول یک فصل لیگ آزادگان بخاطر برخی تخلفات توسط تماشاگران و همچنین کادرفنی تیم اعمال شده است .
وی ادامه داد: طبق مقررات برخی از جرائم در طول فصل ، توسط تیم فوتبال فولاد یزد به فدراسیون پرداخت شده و بخشی هم که مانده قطعا باید تا شروع مسابقات آینده نیز اقدام شود.
دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان یزد گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس مقررات و طبق گزارش داور و ناظر اعزامی خود در قبال برخی تخلفات نسبت به تصمیم گیری برای جریمه اقدام می کند.
افزونی گفت: فدراسیون با هیچ تیم و استانی تعارف ندارد و باید همه تیم ها و باشگاه ها در چارچوب مقررات نسبت به بدهی خود در موعد مقرر اقدام نمایند.
دبیر کمیته انضباطی هیات فوتبال استان یزد گفت: باید امور فرهنگی و ساماندهی تماشاگران در فوتبال روز به روز افزایش یابد تا شاهد برخی تخلفات و جرائم برای فوتبال استان نباشیم.
افزونی گفت: تیم ها و باشگاه ها باید در کنار مسائل فنی خود به برنامه های فرهنگی نیز توجه داشته باشند تا کمتر دچار مشکلاتی چون جریمه شوند و بخشی از اعتبارات خود را به مسائل فرهنگی اختصاص دهند.
تیم فوتبال فولاد یزد ( وحدت ) با کسب 30 امتیاز و قرار گرفتن در مکان هفدهم جدول 18 تیمی لیگ آزادگان در فصل گذشته به لیگ دسته 2 باشگاه های کشور سقوط کرد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.