سید نبی رسولی روز پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد اظهارکرد: این ایام فرصت مناسبی برای معرفی و شناساندن ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) به نسل جوان است .
وی تصریح کرد: امام (ره) شخصیتی بود که درجهان اسلام تحول عظیمی بوجود آورد و ملت را بیدار کرد و امروز بیداری ملت ها بخاطر زحمات امام خمینی (ره) است.
آیین ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و شهدای 15 خرداد روز 14 خرداد قبل از نمازظهر و عصر در مسجدجامع ابرکوه برگزار می شود.
7540/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی
*****
تاکید امام جمعه مهریز بر رسیدگی مراکز توانبخشی کودکان
امام جمعه مهریز به مناسبت ماه مبارک رمضان روز پنجشنبه با همراهی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و رئیس اداره بهزیستی مهریز از مرکز توانبخشی ذهنی زیر 15 سال در دبستان شهید مطهری(ره) دیدن کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در این دیدار با گفت و گو با مسئولان و مربیان این مرکز در جریان مشکلات و دغدغه‌های این قشر از جامعه قرار گرفت.
وی با تاکید بر کمک بیشتر و حمایت از این مراکز از تلاش خیران در کمک به کسانی که نیازمند یاری هستند قدردانی و مشارکت بیشتر مردم، مسئولان و خیران در این رابطه را خواستارشد.
علیرضا علیزاده رئیس اداره بهزیستی مهریز نیز با ارائه گزارشی گفت: دولت برای برنامه های رفاهی و آموزشی کودکان زیرپوشش در مراکز توانبخشی اقدام های خوبی را انجام می دهد ولی به حمایت خیران نیاز مبرم است.
مهریز دارای پنج مرکز آموزشی و توانبخشی کودکان ذهنی است .
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7541/ خبرنگار: ندا سبحان زاده
****
120 مبلغ دینی به مساجد اردکان اعزام شدند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه های فرهنگی 120 روحانی و مبلغ دینی به مساجد این شهرستان اعزام شدند.
حجت الاسلام محمدحسین حاجی اسماعیلی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود : تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان با پیش بینی و برنامه ریزی آمادگی لازم ورود به ماه رمضان را ایجاد کرده است .
وی تصریح کرد: در این راستا گردهمایی خدام مساجد و همایش ائمه جماعات و مبلغان اعزامی به مراکز فرهنگی و فضا سازی عمومی برای پربار شدن فعالیت های فرهنگی و مذهبی صورت گرفته است.
حاجی اسماعیلی اظهار کرد: 120 مبلغ و مبلغه در سطح شهرستان و در کلیه مساجد شهری و روستایی و سایر مراکز فرهنگی به اقامه نماز جماعت و بیان احکام و معارف الهی مشغول و 15 کلاس تفسیر قرآن کریم دایر شده است.
وی گفت : همچنین جلسات جزء خوانی و ترتیل خوانی و کرسی های تلاوت در این ماه در مساجد شهری و روستایی دایر است.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544 / 6014/ خبرنگار: مژگان دشتی ** انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.