به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام اصغر زارع امروز در خطبه های نمازجمعه مهریز به جنایات اخیر آل خلیفه در کشتار مردم مظلوم بحرین و سلب تابعیت شیخ عیی قاسم رهبر معنوی این کشور اشاره کرد و افزود: ریشه همه جنایات در منطقه و جهان اسلام آمریکا و حامیان اوست.
وی ادامه داد: حاکمان وابسته آل خلیفه با حمایت های جدی آل سعود و آمریکا در روزها گذشته جنایات خود را علیه مردم بحرین و روحانی مبارز و انقلابی آن شیخ عیسی قاسم افزایش داده اند.
امام جمعه موقت مهریز اظهار داشت: مردم مسلمان جهان و منطقه باید به یاری مردم بحرین بشتابند و کشتار و جنایات اخیر این رژیم وابسته را محکوم کنند و با آنها اعلام همدردی و همبستگی داشته باشند.
زارع گفت: شعار دفاع از حقوق بشر در نزد استکبار جهانی و آمریکایی ها یک حرف تو خالی و بدون محتوا است بنابراین باید با قدرت در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.
امام جمعه موقت مهریز به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و خواستار بهره گیری مردم و نسل جوان از لحظه لحظه آن شد که فرصتی برای کسب تقوا و رستگاری است.
زارع ، سفر رئیس جمهوری آمریکا به عربستان را توطئه علیه ایران و انقلابیون منطقه ذکر کرد و خواستار هوشیاری امت اسلام و رزمندگان مقاومت در برابر استکبار شد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.