حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز چهارشنبه درگفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: ملت انقلابی در این روز با وحدت و انسجام ملی و با حضور باشکوه و حداکثری خود درانتخابات، وفاداری خودرا با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا ، ولایت و نظام نشان خواهند داد.
وی بابیان اینکه روز 29 اردیبهشت ماه روز آفرینش حماسه سیاسی و حضور پر شکوه ملت در امر تعیین سرنوشت کشور است افزود: انتخابات برای ملت بخاطر عزت ، استقلال و آزادی کشور بسیار مهم است و ملت باخلق حماسه سیاسی نقش آفرینی می کنند.
حسینی انتخابات را جایگاه و پایگاه مردمی نظام اسلامی و مظهر وحدت ملّی دانست و افزود: حضور مردم در پای صندوقهای رأی همیشه نشانه حضور مردم در صحنه ، آگاهی و رأی آنها به نظام جمهوری اسلامی تلقی می شود .
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: حضور مسئولانه ، آگاهانه ملت در پای صندوقهای اخذ رای یقیناً یأس و ناکامی و عقب نشینی دشمن و از طرفی رشد و بالندگی و پویائی کشور و قوام بخشی به سیاست های اصولی و مکتبی نظام را در پی خواهد داشت.
حسینی ادامه داد: حضورملت درصحنه های انقلاب بخصوص انتخابات باعث رشد سیاسی و اقتدارنظام مقدس جمهوری اسلامی درجهان شده و خواهد شد .
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه بابیان اینکه انتخابات به عنوان شاخصه دموکراسی و جمهوریت در جهان مطرح است تاکید کرد: با این حال جایگاه و نقش اقتدار بخش انتخابات در جمهوری اسلامی ایران فراتر از شعارهای جهانی است.
105 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.