حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا بابیان اینکه بقای انقلاب اسلامی رهین تلاش صادقانه سربازان گمنام امام زمان(عج) است اظهارکرد: آنها مایه آرامش و تامین امنیت کشور هستند.
وی افزود: وزارت اطلاعات با خدمات وتلاشهای ایثارگرانه وجهادیش به جناح و گروهی خاصی تعلق ندارد و علاوه بر تامین امنیت در پیشگیری از مفاسد اقتصادی و برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی ،مقابله با گسست های سیاسی و تحرکات عوامل نفوذ و جریانات انحرافی نقش آفرین است.
حسینی ادامه داد: این سربازان فدکار با اشراف کامل اطلاعاتی داخلی و خارجی خود موجب بیم دشمن و امید دوستان انقلاب در جهان شده اند و فعالیتهای مستمری را که در قالب عقل وشرع و عرف و روابط بین الملل دارند، تا پای جان در راستای تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری ایستاده اند.
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: مجموعه وزارت اطلاعات بعنوان دیده بانان نظام بدون هرگونه گرایش و شائبه سیاسی اهداف نظام ، انقلاب و ولایت را دنبال می کنند و نظارت بصیرانه این مجموعه بر عرصه های فرهنگی ،اقتصادی و مقابله با اختلاس و ارتشاء و قاچاق-فضاهای مجازی، نتایجی صیانت بخش داشته اند.
روز نیمه شعبان میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) بعنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری غرب شهریزد واقع است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.