به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های یزد، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بهاباد به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: چندین سال است که مقام معظم رهبری بر روی اقتصاد تاکید بسیار ویژه‌ای دارند.

خطیب جمعه بهاباد با اشاره به جنگ فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن گفت: جنگی که امروز دشمن به آن دل بسته، جنگ اقتصادی، تحریم و فشارهای اقتصادی است.

دهقانی با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت محصولات داخلی گفت: مردم و مسئولان هم باید به مصرف تولید داخل توجه ویژه‌ای داشته باشند تا زمینه افزایش تولید فراهم شود.

وی افزود: در عین حالی که مردم باید نسبت به مصرف تولید داخل توجه داشته باشند، تولید کنندگان هم باید تمام تلاش خود را برای افزایش کیفیت تولیدات به کار ببندند.

دهقانی ادامه داد: در صورتی که ملت و مسئولان ما در تمام حوزه‌ها به ویژه اقتصاد اتحاد قوی داشته باشند، به راحتی زمینه پیشرفت اقتصادی کشور به گونه‌ای فراهم می‌شود که دشمن نتواند هیچ آسیبی به اقتصاد کشور وارد کند.

امام جمعه بهاباد با اشاره به حمله آمریکا به سوریه گفت: این حمله با بهانه مبارزه با سلاح‌های شیمیایی ولی با در واقع با هدف کمک به داعشی‌ها انجام شده است.

ایستادگی در برابر اقدامات ضد دین از ویژگی‌های امام جمعه فقید مهریز بود

حجت الاسلام رضا شریفی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهریز با بیان مطالبی در ارتباط با شخصیت حجت الاسلام علی برهان امام جمعه فقید مهریز اظهار داشت: مردم مهریز در یک هفته اخیر در عزای امام جمعه فقید شهرشان بودند و این موضوع را به راحتی فراموش نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر اقدامات ضد دین یکی از مهمترین ویژگی‌های امام جمعه فقید مهریز بود، گفت: حجت الاسلام برهان در دوران امامت جمعه مهریز تمام تلاش خود را برای دفاع از انقلاب و اسلام به کار بست.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد به تهاجم ناجوانمردانه آمریکا به سوریه اشاره کرد و گفت: سلاح‌های شیمیایی استفاده شده، سلاح‌های داعشی‌ها بود و سوریه به هیچ عنوان از این سلاحها استفاده نکرده است.

شریفی با محکوم کردن این اقدام آمریکا ادامه داد: این تهاجم ناجوانمردانه آمریکایی ها به سوریه در راستای کمک به تروریست های جنایتکار و جلوگیری از پیروزی مقاومت انجام شده است.

وی به نام‌گذاری امسال به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" اشاره کرد و گفت: تمام مسئولان باید در راستای تحقق شعار امسال تمام توان خود را به کار بندند و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده نمایند.

خطیب جمعه این هفته مهریز ادامه داد: افزایش کیفیت تولید و توجه به اشتغال‌زایی به ویژه برای جوانان فارغ‌التحصیل امسال از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است و مقام معظم رهبری هم در این زمینه تاکید کرده‌اند.

برقراری ارتباط با آمریکا جای افتخار ندارد

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابرکوه با اشاره به نام‌گذاری امسال به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اظهار داشت: تحقق شعار سال با برگزاری جلسات و نشست‌ها امکان‌پذیر نیست و مسئولان باید در این زمینه اقدام عملی انجام دهند.

وی تصریح کرد: تولید در کشور باید با کیفیت و به میزان بیشتر انجام شود تا به این وسیله زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی و رفع مشکل بیکاری در جامعه محقق شود.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به اقداماتی که آمریکا در منطقه به ویژه در ارتباط با حمله به سوریه و کمک به تروریست‌ها انجام داده، گفت: این حرکت در راستای کمک به تروریست‌هاست و آن را محکوم می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه آمریکا به هیچ عنوان به دنبال کمک به کشورهای دیگر به ویژه ایران نیست، گفت: دشمنی آمریکا با ایران پایان‌پذیر نیست و این که ما به دنبال ارتباط با این کشور باشیم، به هیچ عنوان جای افتخار ندارد.

وی با بیان اینکه هر کشوری حق استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را دارد، گفت: دشمن به ویژه آمریکا با وجود اینکه از صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران اطمینان داشتند، تمام تلاش خود را به کار بستند که این حق را از مردم ایران بگیرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607617
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.