'عبدالرضا دستا' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مدت ها قبل با پیگیری باشگاه مقاومت گلساپوش یزد ، اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاههای اجرایی برای آماده سازی مجموعه شهدای سلمان محمود آباد برای میزیانی مسابقات، اقدام های لازم انجام گرفته است.
وی ادامه داد: رقابت های بین المللی فوتبال ساحلی EurAsia از هفتم تا نهم فروردین ماه با حضور تیم‌های لوکوموتیو مسکو، لوانته اسپانیا، اسپورتینگ پرتغال و مقاومت گلساپوش یزد برگزار خواهد شد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد خاطر نشان کرد: تیم اسپورتینگ پرتغال بامداد شنبه نخستین تیمی بود که وارد تهران شد و بلافاصله راهی یزد گردید و مورد استقبال مسوولان ورزش استان قرار گرفت.
دستا گفت: تیم های روسیه و اسپانیا بصورت مشترک با یک پرواز امروز از ساعت 10 و نیم صبح وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد می شوند و مورد استقال مردم و مسئولان قرار می گیرند.
وی خاطر نشان کرد:'ماژر' ملی پوش پرتغالی و برترین بازیکن تاریخ فوتبال ساحلی جهان که در چند سال اخیر بارها جایزه با ارزش ترین ساحلی باز جهان را کسب کرده و سابقه حضور در باشگاه های میلان، ریودوژانیرو، سائوپائولو، آث رم، لوکوموتیو و بوتافوگو را در کارنامه خود دارد همراه تیم اسپورتینگ پرتغال به ایران آمده و در رقابتهای یوروآسیا حضور خواهد داشت.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: مسابقات از روز دوشنبه هفتم فروردین ماه از ساعت 18 و 30دقیقه در مجموعه ورزشی سلمان محمود آباد یزد آغاز می شود و هر روز دو مسابقه انجام می گیرد.
دستا با اشاره به اهمیت مسابقات و میزبانی استان یزد ابراز امیدواری کرد تا با حضور پرشور تماشاگران و همراهی و حمایت های آنها شاهد برگزاری هرچه بهتر رقابت ها باشیم.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.