به گزارش خبرنگار ایرنا، عباسعلی باقری روز یکشنبه در نشست ستاد اسکان فرهنگیان و شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد افزود: توجه به وضعیت رفاه فرهنگیان و اسکان شایسته نوروزی آنها و سایر مسافران امسال با قوت پیگیری و نظارت می شود.
وی ادامه داد: در نوروز امسال با همکاری فرهنگیان و مسئولان امر ، مدارس زیرپوشش در سطح استان های مختلف کشور در دو گرو الف و ب بر اساس امکانات و تجهیزات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
این مسئول اظهار داشت: بر اساس نیاز استان‌های مختلف کشور فعالیت در خصوص اسکان مسافران همانند سنوات گذشته با حمایت های وزارتخانه و همچنین استان ها انجام می شود.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص بیمه طلایی فرهنگیان نیز تصریح کرد: هدف این طرح ارائه خدمات مناسب و درست به فرهنگیان و خانواده های آنهاست که در این راستا حفظ بیمه تکمیلی فرهنگیان ضروری است و در این زمینه باید به صورت معقول اقدام شود.
باقری ادامه داد: برای پرداخت هزینه بیمه‌ بیماران سخت درمان مشکلی نیست و هزینه های آن از سوی بیمه‌ها پرداخت می‌شود.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین بر رسیدگی به دغدغه‌های بازنشستگان تاکید کرد و گفت: بیمه تکمیلی فرهنگیان بعد از بازنشستگی به سازمان بازنشستگی کشور منتقل می‌شود که امیدواریم با کارهای انجام گرفته مشکلات آن حل شود.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان یزد در برنامه های مختلف و چند نشست شرکت کرد و به سوالات فرهنگیان و مسئولان پاسخ داد.
استان یزد افزون بر 20 هزار فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش و 220 هزار دانش آموز دارد .
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.