جانشین فرمانده سپاه یزد از آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در یزد خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه یزد با اشاره به آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در یزد، گفت: رزمایش کمک مؤمنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان در شرایط کرونایی برگزار می‌شود.

به گزارش جماران، سرهنگ حسین زارع کمالی با اشاره به آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در یزد، گفت:  این رزمایش فردا ( چهارشنبه ) از ساعت ۱۵ با حضور مردم و مسوولان و همراه با برنامه‌های فرهنگی در حسینیه ثارالله در مرکز استان به پایان می‌رسد .

جانشین فرمانده سپاه یزد اظهار کرد: تاکنون در مرحله اول ۱۰ هزار بسته  و در مرحله دوم  ۱۶ هزار بسته معیشتی به ارزش هرکدام سه میلیون ریال توزیع شد.

به گفته زارع کمالی، رزمایش کمک مومنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان در شرایط کرونایی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم خیر برای کمک در رزمایش به پایگاه‌های مقاومت فعال در مساجد و حسینیه‌ها و همچنین نواحی بسیج مراجعه کنند.

جانشین  فرمانده سپاه از مردم برای مشارکت در رزمایش خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۴۱۰۳۷۱۵۵۴۵۴۵۱ و یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۶۷۲۵ به نام مجمع خیران جهاد بسیجی واریز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.