امام جمعه یزد تأکید کرد: رعایت بهداشت تنها راه مقابله با کرونا است.

امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه رعایت بهداشت تنها راه مقابله با کرونا است، گفت: توجه به خدا ، همکاری همه اقشار، حرکت در مسیر سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و رعایت حال دیگران موجب موفقیت بر بیماری و سایر مش

به گزارش جماران، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز عیدفطر در فضای باز امامزاده سید جعفر محمد(ع) مرکز استان افزود: دولت و ملت برای عبور و مقابله با بیماری کرونا نه تنها هیچ وابستگی به دیگران نداشته اند بلکه خود صحنه‌های مواسات و کمک به دیگران را نشان داده اند.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان کشور بر خلاف بسیاری از ملت‌ها با همکاری و برنامه‌ریزی منسجم موفق به اجرای طرح‌های پیشگیری در مقابله با کرونا شدند و عزت و استواری خود را در برابر  مسائل و مشکلات نشان دادند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا به خوبی به دنیا فهماند، آنچه در برابر مشکلات و بیماری‌ها لازم و مفید است، توسل و تمسک به دین ، ارزش‌های معنوی ، روحیه انقلابی و همکاری و ایستادگی است .

ناصری یزدی گفت: توجه به خدا ، همکاری همه اقشار، حرکت در مسیر سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و رعایت حال دیگران موجب موفقیت بر بیماری و سایر مشکلات است .

نماینده ولی‌فقیه در استان به اهمیت رعایت و توجه به قانون توسط مردم اشاره کرد که باید همواره مدنظر همگان در هر شرایطی قرار گیرد که بدون آن نمی‌توان بر معضلات غلبه کرد.

ناصری یزدی، مهمترین قرنطینه را در بعد فکری ذکر کرد که باید همواره اندیشه خود را از گناهان دور نگه داشت و از برکات ماه رمضان و دعاها و توسل‌ها در طول سال استفاده کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.