به گزارش خبرنگار مهر، عباس ملازینلی، بعدازظهر سه شنبه در نشست هماهنگی طرح‌های عمرانی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها که هم اکنون در مرحله اجرا قرار دارد، ۳۹ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: از مجموع ۳۳ طرح در دست اجرا، ۱۳ طرح در بخش فرهنگی، ۱۰ طرح در بخش اجتماعی، هشت پروژه در بخش ورزشی و دو طرح نیز در حوزه گردشگری در حال اجرا است.

ملازینلی ادامه داد: ایجاد سینمای روباز پارک مارکار، پلاتو تئاتر منطقه سه، فرهنگسرای اجتماعی منطقه چهار، نگارخانه منطقه سه، گذر سینما تک، فرهنگسرای مشاهیر جوی هرهر و ایجاد و تکمیل زمین‌های ورزشی منطقه ۲ از مهمترین طرح‌های در دست اجرای توسط این سازمان است.

رئیس سازمان فرهنگی فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد یادآور شد: به منظور سرعت بخشیدن به فعالیت‌های عمرانی سازمان هر دو هفته یکبار جلسات ارزیابی پیشرفت پروژه‌ها با حضور معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری و جمعی از مسئولان این حوزه تشکیل می‌شود تا موانع و نقاط ضعف و قوت آنها بررسی و تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

وی، سیاست گذاری شورای اسلامی شهر یزد در سال جاری را جهش در انجام فعالیت‌های عنوان و ابراز امیدواری کرد تا بخشی از این پروژه‌های عمرانی در سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1420901
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.