بهروز شهابی‌زاد روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان افزود: از بدو پیروزی انقلاب تاکنون نیروهای مردمی خصوصا بسیج در عرصه‌های مختلف حضوری موفقیت‌آمیز داشته و دارند.
‌وی یکی از مهم‌ترین موضوعات را ترویج تفکر بسیجی مبتنی بر دستور اسلامی برشمرد و با اشاره به شیوع کرونا در ۲ ماه گذشته افزود: این نهاد در همه میدان‌ها حضوری تعیین‌کننده داشت.

فرماندار اردکان با اشاره به حوادث و وقایع سال ۹۸، گفت: سال گذشته برخی مناطق کشور شاهد وقوع سیل بود و در ادامه با تحریم‌های همه‌جانبه به‌منظور براندازی نظام و ایجاد مشکلات اقتصادی ، شاهد شهادت سردار سلیمانی به‌عنوان تأثیرگذارترین فرد نظامی کشور و شیوع ویروس کرونا بودیم.

شهابی زاد بابیان اینکه بعضی از این بحران‌ها می‌توانست برخی کشورها را از پای درآورد، افزود: مسوولان نظام با فرماندهی بحران‌ها و با پشتوانه ولایت‌فقیه که به‌موقع در صحنه‌های حساس حاضر شدند و با مدیریت و هدایت کشور توسط مقام معظم رهبری توانستیم از این بحران‌ها عبور کنیم.

وی اظهارداشت: در تمام این حوادث بسیجیان حضوری فعال و چشمگیری داشتند که با برنامه‌ریزی و به‌صورت خودجوش و مردمی بدون هیچ چشم‌داشتی پای‌کار حاضر شدند و کمک‌کار مسوولان اجرایی بودند.

فرماندار اردکان در ادامه با اشاره به پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضا گفت: این اتفاق و توسعه علمی در حالی رخ داد که تمام کشورها به ما فشار می‌آوردند و این همان نکته مقام معظم رهبری است که فرمودند باید از تهدیدها به‌عنوان فرصت استفاده کرد.

شهابی‌زاد با تشکر از زحمات ۶ ساله سرهنگ علی دهقانی برای سرهنگ سید اسدالله امامی که به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت اردکان معرفی شد، آرزوی موفقیت کرد.

همچننی امام جمعه اردکان با تبریک ماه رمضان، یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشت و از رشادت ها و جهاد ایثارگران دوران دفاع مقدس تجلیل کرد و گفت: عزت و عظمت امروز خود را مدیون شهدا و ایثارگران می‌دانیم.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر ابراز امیدواری کرد که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و در هرجایی هستیم با اخلاص با خدای متعال عهد ببندیم که برای خدمت به مردم و نظام ایران همه تلاش خود را به کار ببریم تا شرمنده شهدا و فداکاری‌های ایثارگران نشویم.

وی بابیان اینکه همه ما به عنوان مسوول نزد خدا و مردم پرونده‌ای داریم، اظهارداشت: گاهی هر۲ پرونده بعضی‌ها سفید است و خوش به حال این افراد که هم نزد خدا و هم نزد مردم روسفید هستند و گاهی پرونده آن‌ها نزد مردم مثبت است و خود آنها از عملکرد خود در پیشگاه خداوند خبر دارند.

شاکر با اشاره به اهمیت خدمت به مردم در نظام ، افزود: امیدوارم که همه ما به عنوان مسوولان بتوانیم در انجام این وظیفه تمام تلاش و کوشش خود را به کار ببریم و مانند خدمت‌رسانی به مردم در مقابله با بیماری کرونا که مسوولان بسیج شدند و تمام تلاش خود را به کار بردند، از آن‌ها  قدردانی کنیم.

در این مراسم فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، تعدادی از مسوولان شهرستان و جمعی از پیشکسوتان ایثار و شهادت، اردکان حضور داشتند.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

به گفته رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۹۰هزار و ۴۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۶۰ نفر در۲۴ ساعت گذشته  این تعداد به پنج هزار و ۷۱۰ تن رسید.  

کیانوش جهانپور دیروز( یکشنبه )  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر هفتم اردیبهشت بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و ۱۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

وی ادامه داد:  بر اساس این گزارش ها تاکنون ۶۹ هزار و ۶۵۷ نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند که این تعداد معادل حدود ۷۵ درصد مبتلایان است. 

وی اضافه کرد: همچنین سه هزار و ۷۹  نفر در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تاکنون ۴۲۱ هزار و ۳۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در ۱۲۶ آزمایشگاه کشور انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.