حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری روز قدس افزود: هرچه مسوولان ستاد ملی کرونا تصمیم بگیرند باید برای پیشگیری از این بیماری منحوس در استان‌ها اعمال شود.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ تصمیمی در خصوص برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اتخاد نشده و تا فرصت باقی است بر اساس شرایط قطعا تصمیم‌ها ابلاغ و سپس در یزد و شهرستان‌ها ماموریت انجام می‌گیرد.

این مسوول اظهار کرد: باید همه مردم و دستگاه‌ها همانند سال‌های گذشته آمادگی کامل برگزاری هرچه بهتر روز قدس و برنامه‌های دیگر به خصوص در ۱۴ و ۱۵ خرداد را در استان داشته باشند.

فخرالدینی خاطر نشان کرد: روز قدس و سایر مناسبت‌ها در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است و باید ایام‌الله با همکاری و همدلی و در سایه برنامه‌ریزی مدون اقدام و مناسب برگزار شود.

همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد به اهمیت فرهنگ‌سازی مناسبت‌ها و زنده نگه داشتن ایام‌الله به خصوص روز جهانی قدس و ۱۴ و ۱۵ خرداد در سال‌جاری تاکید کرد.

سعید زارع افزود: باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های گروهی بنحو مناسب برای تبیین ایام‌الله و روز قدس در بین مردم به خصوص نوجوانان و جوانان با تهیه و انتشار مطالب اقدام کرد.

وی ادامه داد: فضا سازی شهر ، نصب بنر ، ساخت کلیپ، هماهنگی بین دستگاه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی جزو مواردی است که باید در یزد و شهرستان‌ها مورد تاکید و اجرا قرار گیرد .

همچنین تعدادی از مدیران فرهنگی نهادها به طرح دیدگاه‌های خود در خصوص برگزاری روز جهانی قدس و بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی برای تبیین و زنده نگه داشتن آن تاکید کردند.                  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.