سید رضا هاشمی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را از جمله مهمترین برنامه های سال‌ ۹۹ عنوان کرد و افزود: پارسال ۴۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی در اختیار مددجویان متقاضی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین سال قبل بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی همکاری بسیار مطلوبی داشتند و حدود ۴۰ میلیارد ریال به ۸۸ مددجو پرداخت شد.

این مسوول اضافه کرد: علاوه بر اعطای تسهیلات بانکی، پارسال ۵۸ مددجو نیز از آموزش‌های شغلی این نهاد در سه سطح مقدماتی اشتغال، مهارت‌آموزی و پایدارسازی و توسعه اشتغال بهره‌مند شدند.

هاشمی پور با اشاره به نامگذاری  ۹۹ به ‌سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، افزود: روند ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان در سال جاری با تلاش بیشتر ادامه دارد.

رییس کمیته امداد بافق از کارفرمایان دعوت کرد که برای تأمین نیروی انسانی خود از مددجویان این نهاد استفاده کنند تا از بسته های تشویقی  که شامل پرداخت تسهیلات به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال است به ازای به‌کارگیری هر نفر، بهره‌مند شوند.

یکهزار و ۳۳۶ نفر شامل ۵۹۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق قرار دارند که از این تعداد ۲۱۶ نفر کودک هستند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.