سرهنگ رضا پورشمسی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این رزمایش به توصیه‌های  مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان محله ها در سه مرحله پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: کمک‌های مردمی که از مدتی قبل آغاز شده در  مرحله اول در دوم اردیبهشت ماه آینده ، مرحله دوم همزمان با میلاد  امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم آن همزمان با عید سعید فطر توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: در این سه مرحله، تمامی خانواده‌های محروم به ویژه کسانی که در این اوضاع و احوال کرونایی به لحاظ اقتصادی آسیب دیدند کمک می شوند. 
به گفته پورشمسی ، این رزمایش بر حسب ضرورت تا پایان دوره شیوع ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه می‌دهد که همکاری مردم نقش مهمی در تحقق اهداف مورد نظر دارد.

 تمام پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران که در مساجد فعالیت دارد در رزمایش کمک مومنانه فعال هستند و همچنین برخی مساجد بدون پایگاه یا حسینیه‌هایی که پایگاه‌های بسیج در آن مستقر است در این طرح مشارکت دارد.

 عموم مردم فداکار برای مشارکت در رزمایش کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۴۱۰۳۷۱۵۵۴۵۴۵۱ و یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۶۷۲۵ به نام مجمع خیران جهاد بسیجی واریز کنند.

 ویروس کرونا اواسط دی ماه (دسامبر ۲۰۱۹ ) در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد؛ اما کمیسیون ملی بهداشت آن کشور در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ ( نهم دی) به صورت رسمی شیوع این ویروس را اعلام کرد، نخستین  مورد آن  در ایران ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ در قم شناسایی و اطلاع رساتی شد.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۷۹ هزار و ۴۹۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۸۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان به  چهار هزار و ۹۵۸ تن رسید.

کیانوش جهانپور روز جمعه بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۴۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شدند .

وی اظهار کرد: تاکنون ۵۴ هزار و ۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند و سه هزار و ۵۶۳  تن نیز در وضعیت شدید بیماری تحت مراقبت قرار دارند که تاکنون ۳۱۹ هزار و ۸۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ نیز در کشور انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.