آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز سه‌شنبه در جمع فرماندهان بسیج و سپاه استان افزود: باید برای حل مسائل و مشکلات مردم مستمند همه مردم و مسوولان با همکاری هم وظایف دینی و ملی خود را در این مورد انجام دهند .

وی ادامه داد:  کمک به اقشار ضعیف جامعه در شرایط بحرانی که با شیوع کرونا ایجاد شد بسیار مهم و ضروری است که تاکنون اقدام‌های خوبی هم صورت گرفت، باید با همدلی و رعایت حال مردم این رفتر و  همبستگی اجتماعی ادامه یابد .

امام جمعه یزد گفت: اخلاص در عمل اصل است و عملی که اخلاص نداشته باشد مورد پذیرش خداوند قرار نمی گیرد و  هیچ ذخیره‌ای هم برای آخرت انسان ندارد.

ناصری یزدی گفت: هر عمل کوچک و بزرگی اگر به یاد و نام و برای رضای خدا  باشد ارزش والایی دارد که هم ارزش و منزلت انسان را بالا می برد و هم قرب انسان را  پیش خدا افزایش می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بیان کرد: اگر انسان برای خدا کار کند روحش آرامش و نشاط پیدا می‌کند ولی در صورتی که اخلاص نداشته باشد روحش آرامشی که باید به دست آورد را ندارد.

ناصری یزدی از فعالیت سپاه و بسیج از  ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در خدمت به مردم در عرصه بهداشت و درمان، بسته های بهداشتی و معیشتی قدردانی کرد و تداوم آن را با همکاری سایر تشکل‌ها و خیران خواستار شد.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه تاکنون با همت بسیجیان و مردم، بسته های معیشتی متعددی بین نیازمندان استان توزیع شد افزود: طرح مومنانه در راستای کمک به نیازمندان مرحله دوم در نیمه اول رمضان انجام می‌شود.

سرهنگ رضا پورشمسی افزود: از مجموع ۲۵۷ هزار خانوار ایرانی و ۱۱ هزار خانوار خارجی ساکن  استان ، نزدیک به ۲۵ هزار خانوار با مشکلات متعدد در حال شناسایی هستند.

وی با اشاره به رزمایش کشوری کمک مومنانه تصریح کرد: برای دوم اردیبهشت‌ماه جاری، توزیع پنج هزار بسته معیشتی در دستور کار قرار دارد و به عنوان مرحله اول رزمایش آمادهشد  تا توزیع شود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه باید کمک‌ها به صورت هماهنگ انجام شود گفت: در برخی موارد مشاهده می شود که برای یک خانواده نیازمند سه بسته کمک از سوی نهادهای مختلف ارسال شد.

پورشمسی گفت: ولی تعداد کمی خانوارهایی هم بودند که اصلا کمکی دریافت نکردند که باید در دور جدید این مشکلات رفع  شود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.