مصطفی بوستانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه عملکرد هیات بدن‌سازی و پرورش اندام برخی شهرستان‌های استان بررسی و در این ارتباط تاکنون جلسه‌هایی برگزار شده، افزود: بهره‌گیری از افراد با انگیزه، برنامه‌محور، فعال، علاقه‌مند و جدی در پیگیری امور  هیات، ملاک انتخاب افراد جدید است .

وی  علت تغییر رئیس برخی شهرستان‌ها را نداشتن  فعالیت مناسب بر اساس آیین‌نامه و مقررات فدراسیون، بی‌انگیزگی و اعمال سلیقه شخصی برشمرد و یادآور شد:  اگر هیات شهرستان‌ها فعال و  بر اساس مقررات و برنامه‌ها، ماموریت‌ها خود را درست انجام دهند، توسعه رشته پرورش اندام در استان شتاب می‌گیرد.

رییس هیات ورزش بدن‌سازی و پرورش اندام یزد با تاکید بر ساماندهی و نظارت بر نحوه فعالیت باشگاه‌های این رشته گفت: در این خصوص در سال‌جاری بررسی وضعیت باشگاه‌ها با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان در دستور کار است و  اگر  ساماندهی باشگاه‌ها صورت گیرد، این مکان‌ها در چهارچوب مقررات جای امن و مناسبی برای جوانان است به گونه‌ای که خانواده‌ها نگرانی از سلامت محیط باشگاه احساس نمی‌کنند. 

وی  با بیان اینکه تاکنون در باشگاه‌های استان مشکلی وجود نداشته، اظهار کرد: کار نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی یک ضرورت است که جزو برنامه‌های محوری است که به همین منظور آمارگیری دقیق از تعداد باشگاه‌ها در سال‌جاری زمینه ساز تحول پرورش اندام استان خواهد شد که پس از آن برگزاری دوره‌های آموزشی برای به روز شدن دانش مربیان، داوران، دست اندرکاران و ورزشکان پیگیری می‌شود.

بوستانی اظهار کرد: در سال گذشته، دوره‌های آموزشی معطل مانده از قبل و همچنین دوره‌های جدید برگزار شد که طبق نظرسنجی که از شرکت کنندگان، اکثر آنان از کیفیت برگزاری  دوره‌ها راضی بودند بنابر این امسال نیز این روند ادامه می یابد.

رییس هیات ورزش بدن سازی و پرورش اندام یزد گفت: این ورزش در سال گذشته با وجود تحولات زیادی که داشت با همکاری و همدلی مسوولان، نخبگان، مربیان و ورزشکاران روند رو به رشدی را تجربه کرد که امیدواریم با ادامه این وضعیت شاهد گام‌های بلندتری در این رشته باشیم.
بوستانی طی احکامی، آتوسا گرجی را به عنوان مسوول بانوان، نصیری سرپرست نایب رئیسی بانوان، مائده سعیدی مسوول کمیته آموزش، میرحجازی دبیر این کمیته و امین سامعی را به عنوان روابط عمومی این هیات معرفی کرد.

استان یزد دارای ۴۷ هیات ورزشی، ۶۲ هزار ورزشکار  و ۶۰۰ باشگاه است و رشته ورزش پرورش اندام  در تمام شهرستان‌های استان فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.