حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدین روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با تبریک سال جدید افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند برای رفع این بلای ناگهانی باید علاوه بر دعا ، گوش به فرمان مسوولان بهداشت و درمان ، کشور و استان  باشیم .

وی ادامه داد:  همه مردم باید در سال جدید که شاهد شیوع یک میهمان ناخوانده هستیم، دقت بیشتری داشته باشند که مسوولان بهداشت و درمان چه برنامه‌ای در تداوم مبارزه برای شکست بیماری کرونا دارند.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: عید امسال با سالیان قبل تفاوت زیادی دارد، شهروندان از دید و بازدیدها پرهیز کنند و برای حفظ سلامتی خود و خانواده در منزل بمانند.

محی‌الدینی با اشاره به همت مردم و جوانان انقلابی در  ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهرستان گفت: مقابله با این بیماری ، یادآور دفاع مقدس در جنگ تحمیلی است که جوانان انقلابی به دفاع از کشور پرداختند.

وی اظهار کرد: باید در  این ایام علاوه بر رعایت امور بهداشتی دعا کنیم که خداوند عنایتی کند تا بیماری کرونا در جهان محو شود.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: به خاطر داشته باشیم نباید از آثار دعا غافل شد چون  توسل به حضرت حق به عنوان مبدا تحولات بسیار مهم است.

محی الدینی کفت: در شرایطی که کشورهای مختلف دنیا با کرونا درگیر هستند برای حفظ سلامتی خود، خانواده و محیطی که در آن زندگی می کنیم باید در قرنطینه خانگی باشیم .

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون ۵۷ نفر در استان فوت کردند که از این تعداد سه نفر مربوط به شبانه روز گذشته است  و در این مدت  هزار و ٨٧٧ نفر با علایم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد نمونه هزار و ١٩٤ نفر برای تایید نهایی به آزمایشگاه ارسال شد.

یزد از نظر تعداد نمونه‌های مثبت به نسبت جمعیت، در میان ۳۱ استان کشور در ردیف چهارم قرار دارد که  تاکنون ٥٤٠ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند و ۵۷ نفر هم فوت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.