سید محمدرضا حسینی منش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این واحدهای صنفی نسبت به توزیع سیگار و نوشیدنی قاچاق فعالیت داشتند و پرونده بررسی وضعیت و میزان جریمه آنها  در چارچوب مقررات در حال بررسی است که متعاقبا در این مورد اطلاع رسانی می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی منظم و مستمر در گشت‌های مشترک صورت می‌گیرد  و مردم باید موارد تخلف را برای بررسی ، اقدام و پیشگری در اسرع وقت با تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

وی بیان کرد: گشت مشترک بازرسی با حضور مسوولان نسبت به بررسی وضعیت واحدهای صنفی اقدام می‌کند.

مهریز ۲ هزار  و ۳۰۰ واحد صنفی دارد و  مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین رییس اتاق اصناف مهریز امروز به ایرنا گفته بود: ۱۸ واحد صنفی به خاطر بی توجهی به مقررات بهداشتی مبنی بر تعطیلی محل های کسب در پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان شناسایی و طبق مقررات پلمب شد.

رضا زارع زاده افزود:  این واحدها بر خلاف مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان فعالیت داشتند و تمامی واحدهای صنفی و کسبه باید برای پیشگیری از این بیماری موظف به رعایت مقررات و تعطیلی محل کسب تا پنجم فروردین ماه ۹۹  هستند.

یزد نقش مؤثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب ، در بعضی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.