دکتر محمدحسن لطفی سه‌شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمک‌ها با همکاری موسسه‌های خیریه بیمارستان با محوریت اداره خیریه دانشگاه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تامین نیازهای کارکنان درمانی و بیمارستان‌ها با همت و مهربانی خیران و مردم در ارائه خدمات به بیماران موثر است، اظهار کرد: از محل کمک‌های خیران نسبت به تهیه  اقلام مورد نیاز اقدام می‌شود.

لطفی گفت: تهیه ماسک، مایع ضدعفونی کننده، گان، دستکش و  سایر ملزومات بر حسب نیاز از محل کمک‌ها خریداری شد و افراد خیر می توانند همچنان برای کمک به بیمارستان‌های استان  در ۱۰  شهرستان‌ مراجعه کنند.

همچنین سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد سه شنبه شب به ایرنا گفت: از ابتدای شیوع این بیماری  تاکنون ۴۷ نفر در استان فوت کردند که از این تعداد ۱۰ نفر مربوط به شبانه روز گذشته است.

ابراهیم سلمانی   افزود: از ابتدای شیوع بیماری تاکنون هزار و ٦٥٥ نفر با علایم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد نمونه ٩٧١ نفر برای تایید نهایی به آزمایشگاه ارسال شد و  از زمان شیوع بیماری تاکنون  ٨٦٩ نفر در استان بهبود یافتند و از بیمارستان ترخیص شدند.

 وی با اشاره به آغاز سال ۱۳۹۹ خورشیدی تصریح کرد:  هم استانی‌ها از مهمانی‌ها، دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی جدا خودداری کنند و برای قطع زنجیره  بیماری در خانه بمانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.