سرهنگ مجید صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بسته‌ها با همکاری گروه های ۱۳ ناحیه مقاومت بسیج در اختیار خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شدند، توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه هزینه تامین بسته‌ها را سازمان بسیج مستضعفین پرداخت کرد،ادامه داد: همکاری مردم و کمک‌های آنها در مبارزه با پیشگیری از بیماری کرونا ضروری است.

مسوول بسیج سازندگی یزد اظهارکرد: تمام پایگاه‌های بسیج و بسیج سازندگی در شهرستان‌ها آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

صادقی همچنین به فعالیت گروه‌های مختلف جهادی متشکل از بسیجیان خبر داد که بر حسب نیاز به خصوص در وضعیت کنونی ماموریت‌های محوله  را به خوبی انجام می‌دهند.

از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان یزد، ۳۲۰ هزار نفر در اقشار مختلف بسیج سازماندهی شدند.

همچنین جانشین سپاه الغدیر یزد امروز به ایرنا گفت: نیروهای مقاومت بسیج استان تولید روزانه پنج هزار عدد ماسک مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی و مردم را آغاز کردند.

سرهنگ حسین زارع کمالی  افزود: این ماسک‌ها توسط کارگاه‌های خانگی زیرپوشش به همت بانوان و با همکاری پایگاه‌های مقاومت تولید می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع بین مراکز بهداشتی و درمانی ، مردم مناطق حاشیه و کم برخوردار سطح شهر در توزیع ماسک در اولویت هستند و روزهای آینده بر حسب نیاز  نسبت به راه‌اندازی کارگاه‌های دیگر تولیدی و توزیعی تجهیزات بهداشتی اقدام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.