حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ویروس کرونا و خطرهای آن شوخی نیست و رفع این مشکل به همکاری همه جانبه مردم ،احساس وظیفه و عمل به توصیه های پزشکان و مسوولان بستگی دارد .

وی ادامه داد: هرگونه بی‌تفاوتی و سهل‌انگاری در خصوص این بیماری و توصیه‌های پزشکان و مسوولان از هیچ فردی پذیرفته نیست و بدون شک عواقب خوبی برای خود افراد و دیگران ندارد .

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز گفت: تاکنون مسوولان کشور، استان یزد و شهرستان برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا اقدام‌های خوبی انجام دادند، نیاز به ادامه همت و تلاش های همگانی داریم.

محی‌الدینی اظهار کرد: اگر همه مردم به نکاتی که توسط وزارت بهداشت و مسوولان مربوطه ارائه می‌شود، توجه کنند، بسیاری از مشکلات در خصوص بیماری کرونا رفع می‌شود.

وی بیان کرد: همانطورکه مقام معظم رهبری اشاره کردند، باید همه مردم مسائل بهداشتی را در پیشگیری از بیماری رعایت کنند و کمک به مسوولان نوعی صله رحم و اقدام حسنه است .

امام جمعه مهریز گفت: حضور در خانه و رفت و آمدهای کمتر به خاطر حفظ جان و سلامت خود و خانواده موضوع مهمی است که رعایت آن ضروری و حیاتی است .

محی‌الدینی افزود: به امید خدا در سایه همکاری مردم ، با برنامه‌ریزی و نظارت مسوولان و تلاش نیروهای بهداشتی و درمانی بیماری را مهار خواهیم کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد دیروز گفته بود که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۴ نفر در استان جان خود را از دست دادند.

ابراهیم سلمانی افزود:همچنین آزمایش  ۹۰ نفر از افراد بستری مثبت قطعی است و  از مردم خواست، برای پیشگیری از شیوع کرونا در خانه بمانند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، زیرا رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه‌ نیروهای درمانی و پزشکان در مبارزه با این ویروس موثر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.