هم‌زمان با آغاز هفته منابع طبیعی، امام‌جمعه و فرماندار اردکان روز پنجشنبه با حضور در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نسبت به کاشت دو اصله درخت میوه اقدام کردند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در حاشیه این برنامه ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی از زحمات و تلاش‌های کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان درزمینه حفاظت و احیای مراتع و عرصه‌های طبیعی تشکر و قدردانی کرد.

وی ضمن تأکید بر ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی، گفت: موضوع منابع طبیعی، درخت و کشاورزی بسیار حیاتی و مهم است و منابع طبیعی در برخی از مناطق ازجمله استان یزد و به‌ویژه در شهرستان اردکان به‌عنوان سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود.

امام‌جمعه اردکان با اشاره به عدم رعایت توسعه متوازن در جامعه، اظهار داشت: مشارکت و همکاری مردم بامسوولان درزمینه حفظ و احیای منابع طبیعی یک ضرورت است و همه باید دغدغه داشته باشند و در حدی که می‌توانیم درراه حفظ منابع طبیعی تلاش کنیم.

در پایان این برنامه، مسوولان از نهالستان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردکان بازدید کردند.

هفته بزرگداشت منابع طبیعی و آبخیزداری امسال نیز همچون سال های گذشته با هدف اشاعه سنت حسنه درختکاری و ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی از تاریخ ۱۵لغایت ۲۱ اسفندماه و با شعار "نهالکاری همگانی، برای ایرانی سرسبز" همزمان با سراسر کشور در اردکان برگزار شد .

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.