رضا زارع زاده مهریزی روز یکشنبه در جمع دست اندرکاران این واحدها در شهرک صنعتی افزود: گشت‌های نظارتی در قالب گروه های مختلف  باید مستمر و منظم باشد.

وی ادامه داد: روزانه ۲۰ تا ۳۰ تن ماده ضدعفونی کننده را می‌توان در شهرستان مهریز تولید کرد که علاوه بر تامین نیاز استان ،روزهای آینده به سایر استان‌ها  ارسال کرد.

این مسوول تاکید کرد: هم اکنون چهار واحد برای تولید مواد ضدعفونی کننده، تمام همت خود را به کار بسته اند و نزدیک به ۳۰ نوع ماده ضدعفونی کننده تولید می‌شود.

زارع زاده مهریزی اظهار کرد: هرچند  از نظر زیرساخت‌ها در مضیقه هستیم ولی  با همه توان برای کمک به ریشه‌کنی این ویروس همپای سایر دستگاه‌ها و مسوولان پای کار خواهیم بود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت دیروز شنبه برابر ۱۰ اسفند ماه جاری اعلام کردکه تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور تاکنون ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر ترخیص شده و بهبود یافته و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

کیانوش جهانپور در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن افزود: ۲۰۵ مورد جدید ابتلای قطعی به بیماری کووید ۱۹ ظرف ۲۴ ساعت گذشته داشتیم که ۵۲ نفر در تهران، ۲۱ نفر در قم، ۱۷ نفر در گیلان، ۲۲ نفر در گلستان،  ۱۲ نفر در اصفهان، ۱۸ نفر در مرکزی (اراک و ساوه)، ۱۲ نفر در مازندران، یک نفر در خراسان جنوبی (اولین مورد تشخیصی)، یک نفر در ایلام (اولین مورد تشخیصی)،  هشت نفر در فارس، ۶ مورد در آذربایجان شرقی، سه نفر در اردبیل، هشت نفر در البرز، چهار نفر در سمنان،  پنج  نفر در کردستان، ۶ نفر در قزوین،  چهار نفر در خوزستان، یک نفر در سیستان و بلوچستان و چهار مورد در یزد هستند و از این جمع، ۹ نفر فوت کرده‌اند.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .

مهریز شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان ، ۴۶۷ آبادی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.