احمد ترحمی بهابادی پنجشنبه شب در آخرین نشست عوامل اجرایی ، نظارت و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بهاباد گفت: هدف از برگزاری انتخابات، انتخاباتی سالم و قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم است.

ویاظهارداشت: عوامل برگزاری انتخابات باید با توجه به تلاش استکبارجهانی برای تحریم انتخابات و حساسیتی ویژه ای که تمام بلندگو های تبلیغات بیگانه برای عدم مشارکت و حضور مردم در انتخابات دارند، جدا از نتیجه انتخابات شرکت فعال داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه ما نباید جدای از مردم باشیم بلکه همراه و همدل و خدمتگزار آنها باشیم گفت : هرکس به امنیت ایران و سربلندی کشور علاقه مند است حتی اگر اعتراضی هم داشته باشد باید روز جمعه با حضور حماسی خود در پای صندوق رای شرکت کند و نقشه های دشمن را با حضور خود نقش بر آب کند .

ترحمی به آمار ۱۰ دوره حضور مردم یزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی، به عنوان سند و گواهی محکمی از حاکمیت و استقرار نظام مردم سالاری یاد کرد و افزود : بیشترین مشارکت مردم استان در انتخابات مربوط به دوره دوم است که مشارکت ۷۵.۲۳ درصدی مردم را به دنبال داشته است.

وی با تاکید بر اینکه محدودیت جغرافیایی برای افرادی که به مناطق ییلاقی مسافرت می کنند و آرای خود را در حوزه های مهریز و تفت به صندوق ها می اندازند افزود : هیچگونه خدشه ای در روند برگزاری انتخابات در این مناطق وارد نمی شود و مردم می توانند به نامزد مورد علاقه خود رای دهند .

رییس ستاد انتخابات استان با تاکید بر اینکه تمامی برنامه ها و اطلاعات و اخبار مربوط انتخابات استان از طریق برنامه رادیو انتخابات یزد اعلام می شود گفت که این اعلام از طریق رادیو به منزله اعلان کتبی است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در ادامه با اشاره به اینکه فرآیند برگزاری انتخابات فرآیند اما ، اگر و حدس و گمان نیست خاطرنشان کرد و گفت : فرآیند برگزاری انتخابات صراحت قانون است و نباید اجتهادی از خود نشان دهیم .

رییس ستاد انتخابات استان یزد در ادامه به اتفاق فرماندار بهاباد از روند برگزاری این پروسه در ستاد انتخابات شهرستان بازدید کرد و با حضور در دفتر خبری فرمانداری از خبرنگاران در امر اطلاع رسانی اخبار انتخابات قدردانی کرد.

شهرستان های بهاباد، بافق، ابرکوه، مهریز و خاتم با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس دارند.

یزدی ها امروز آرای خود را برای انتخاب چهار نامزد برای چهار سال به ۷۷۲ شعبه اخذ رای می ریزند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلو متری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.