حجت‌الاسلام سیدکاظم فاطمی نسب روز دوشنبه در جمع دانش آموزان دختر نمونه امام صادق (ع) ابرکوه که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، افزود: مردم این منطقه همانند دیگر هموطنان خود با تبعیت از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بار دیگر با حضور در راهپیمایی  اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب را به نمایش می گذارند.

فاطمی نسب  بابیان اینکه در گام دوم انقلاب ، شاهد راهپیمایی چهلمین و یکمین سال پیروزی انقلاب  هستیم ، افزود: شرکت مردم در راهپیمایی تجدید بیعت با آرمان‌های امام امت و منویات مقام معظم رهبری و حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام است.

وی بیان کرد: نمایش اقتدار مردمی در سالگرد پیروزی انقلاب باگذشت بیش از چهار دهه هر روز شکوه ، عظمت و اقتدار انقلاب را با وحدت و انسجام ملت متجلی‌تر می‌سازد.

وی در ادامه با گرامیداشت مراسم اربعین سپهبد شهید سلیمانی و دعوت از مردم برای حضور در این مراسم اظهارکرد: باید این روز که نقطه اوج آن ، نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان است ، با شکوه‌ برگزار شود.

رییس تبلیغات اسلامی ابرکوه تصریح کرد: مردم و مسوولان با حفظ وحدت و انسجام از هر گروه و سلیقه سیاسی، فرهنگی، طبقاتی، دینی و مذهبی حضور خود را در این همایش به نمایش می گذارند.

راهپیمایی در شهر ابرکوه از ساعت ۱۰ فردا( سه شنبه) از میدان امام حسین (ع) شروع می شود و مردم پس از عبور از خیابان شهید بهشتی در ورزشگاه شهید پوراکبری تجمع می‌کنند.

 این مراسم در شهر مهردشت مرکز بخش بهمن ساعت ۱۰ صبح از محلات مختلف شهر به‌ طرف دفتر امام جمعه شروع می شود ودر حوزه مقاومت امام خمینی (ره) پایان می یابد .

راهپیمایی مردم دهستان اسفندآباد هم  از ساعت۹:۳۰ از روستاهای هارونی به ‌طرف روستای اسفندآباد آغاز می شود و پس از حوزه مقاومت شهید مطهری در گلزار شهدا با  قرائت قطعنامه پایان می یابد.

راهپیمایی همچنین در روستای اسدآباد اسفندآباد بخش بهمن از ساعت ۹ صبح از حوزه مقاومت به طرف گلزار شهدا برگزار می شود.

 مسیر راهپیمایی مردم در بخش مرکزی هم با حضور شهروندان دهستان فراغه از ساعت ۱۱:۱۵ از محلات و روستاهای فراغه ، ده عرب ، رحیم‌آباد، جلال‌آباد ، خسروآباد و صادق‌آباد آغاز می شود و به‌ طرف تکیه حضرت ابوالفضل (ع) روستای صفی آّباد و سپس در گلزار شهدای این روستا پایان می یابد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزارنفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد و دارای شهرهای ابرکوه و مهردشت و ۳۴ روستاست .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.