معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابرکوه در این مراسم گفت: با وجود تحریم های ظالمانه دشمن باید توسعه کار، اشتغال و افزایش مهارت آموزی در بخش تولید بیشتر مد نظر قرار گیرد.

محمدحسین ریاحی با اشاره به اینکه افزایش مهارت و کیفیت کالاهای تولیدی در گام دوم انقلاب ، مورد تاکید مقام معظم رهبری است ، گفت: این موضوع به عنوان یک ضرورت باید سرلوحه کار مجموعه مدیران و کارگران منطقه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم صنعتی پویا و تولیدی با کیفیت داشته باشیم، این موضوع مرهون تلاش و تعامل کافرمایان و کارگران است و تلاش آنها در حوزه تولید و اشتغال ارزش زیادی دارد.

همچنین امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است که دستاوردها و ارزش های انقلاب برای نسل جوانان تبیین شود .

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی افزود: امام خمینی (ره) با کمک اقشار مختلف مردم بنیان پوسیده رژیم ۲۵۰۰ ساله رژیم ستمشاهی را در کشور نابود کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در ۴۰ سال گذشته برای ترقی کشور و بیان دستاوردهای انقلاب همت زیادی به خرج داده اند، این همت و تلاش که تداوم راه امام (ره) و شهداست ،باید همچنان ادامه داشته باشد.

حسینی در ادامه با اشاره به حضور مردم شهرها و روستاها در راهپیمایی ۲۲ بهمن که سه شنبه این هفته برگزار می شود، تصریح کرد : به کوری چشم دشمنان نظام و استکبارجهانی، ملت ایران باردیگر وفاداری خود را با حضور گسترده در راهپیمایی و نیز انتخابات مجلس در دوم اسفند ماه آینده نشان خواهند داد.

همچنین رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه از کارگران و کارفرمایان با عنوان تلاشگران عرصه تولید و کار یادکرد و گفت: آنها با کوشش و مدیریت جهادی خود در رونق کسب‌ و کار و ایجاد اشتغال در واقع دنباله ‌رو اهداف شهدا ، امام خمینی (ره) ، منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید هستند.

ناصر زارع اظهار کرد: در ۲ سال گذشته با پرداخت ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، فراگیر و مشاغل خانگی به ۲۲۱ متقاضی حقیقی و حقوقی در شهرستان زمینه اشتغال ۶۳۵ نفر از جوانان جویای کار فراهم شده است.

در آیین یادشده چند برنامه فرهنگی و هنری شاد به مناسبت پیروزی انقلاب اجرا شد.

مرکز شهرستان ابرکوه با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.