محمدعلی طالبی شامگاه شنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی افزود: ایجاد زمینه برای کار و فعالیت بانوان بر اساس شرایط و نیاز باید توسط متولیان امر پیگیری و اقدام شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی در خصوص اشتغال بانوان باید فراتر از صنعت و مطابق با فرهنگ بومی استان طراحی و اجرا شود که همکاری بخش‌های مختلف را می‌طلبد . 

استاندار یزد به اهمیت بررسی مسائل و مشکلات در حوزه اقتصادی با همکاری تمام اعضا و دستگاه‌ها برای رونق تولید و اشتغال تاکید کرد.

طالبی تصریح کرد: تحقق اقتصادی مقاومتی در سایه برنامه‌ریزی و کار و نلاش مضاعف تمام عوامل باید محور فعالیت‌های اقتصادی قرار گیرد .

همچنین رییس خانه صنعت و معدن استان یزد با اشاره به رونمایی از کتاب « ساخت ایران ـ یزد» گفت: این کتاب به منظور معرفی دستاوردها و تولیدات صنعتی و معدنی چاپ شده و به مراکز اقتصادی و دولتی سراسر کشور ارسال خواهد شد.

علی اکبر کلانتر افزود: در این کتاب بیش از هزار محصول صنعتی و معدنی تولیدی استان به همراه مشخصات مرکز تولید آن معرفی شده و راه را برای دستیابی مشتری به محصول دلخواه هموار می‌کند. 

 در ادامه این نشست تعدادی از کارآفرینان عضو کمیسیون بانوان خانه صنعت و معدن به تشریح مشکلات فعالیت بانوان و حوزه‌های اقتصادی استان پرداختند و مقرر شد مشکلات این حوزه در کارگروه ویژه بررسی و راه‌های رفع آنها ارائه شود. 

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان در سالن کوثر اسانداری یزد برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.