علی‌ اصغر شریفی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند در فرصت زمانی مشخص‌ شده از طریق سامانه پیش ثبت نام به نشانی www.atabat.haj.ir  و یا با مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی ثبت ‌نام  و کد رهگیری دریافت کنند .

به گفته وی، زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی و نتایج آن بر روی سایت پیش ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

وی اظهار کرد: افرادی که مبادرت به ثبت‌نام گروهی ۳۵ نفری کنند در صورتی ‌که تعدادی از آنها منصرف و یا از گروه خارج شوند و تعداد گروه کمتر از ۲۵ نفر باشد، حذف‌ و در قرعه‌کشی شرکت داده نخواهند شد.

مدیر حج زیارت یزد با تاکید بر اینکه در استان ۶۲ دفتر زیارتی مجاز فعالیت دارد ، توصیه کرد: افرادی که قصد تشرف به سفر عتبات عالیات در عراق را دارند باید به کاروان های مجاز مراجعه و ثبت نام کنند.

شریفی تاکیدکرد: افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند بایستی دارای گذرنامه معتبر با حداقل ۶ ماه اعتبار تا  تاریخ تشرف و وجود صفحه خالی برای صدور روادید را داشته باشد.

مدیر حج و زیارت یزد با اشاره به اینکه امسال ۶۵ هزار و ۴۲۲ زائر از این استان در اربعین حسینی  شرکت کردند ، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۸، تاکنون هشت هزار و ۱۷ نفر در قالب ۲۱۲ کاروان که ۶۶ مورد هوایی و بقیه زمینی بود، به عراق اعزام شدند.

تعدادی از مکان های مذهبی شیعیان جهان در شهرهای کربلا، نجف، سامرا و کاظمین عراق قرار دارد، که به مناسبت های مختلف در طول سال شاهد حضور خیل عظیم مشتاقان به زیارت در این مناطق هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.