به گزارش خبرنگار مهر، عباس ملازینلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شش پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در یزد آماده احداث و بهره برداری است.

وی بیان کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فرهنگسرای شهید حسن پور اشاره کرد که با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری شده است.

ملازینلی، مرمت و بهسازی سالن ورزشی وحدت با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان، نوسازی زمین ساحلی محله شاه ابوالقاسم با هزینه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون، ساخت چمن مصنوعی در پارک اختر و خانه ورزش درون محله‌ای در محمودآباد را از دیگر پروژه‌های در دست احداث یا آماده بهره برداری در یزد اعلام کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد همچنین از مرمت فرهنگسرای شهرداری در بلوار شهید صدوقی و باغ فخار خبر داد و یادآور شد: برای این دو پروژه که به زودی آماده بهره برداری می‌شود نیز بالغ بر ۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تاکید کرد: رویکرد سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، توزیع امکانات متناسب با جمعیت و نیازها در محله‌های مختلف است و تلاش ما افزایش مشارکت شهروندان در محلات است.

ملازینلی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد در ایام الله دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: برگزاری جشن انقلاب، اجرای سرود و نمایش انقلابی، تئاتر خیابانی، شب شعر و تکریم خانواده‌های شهدا از برنامه‌هایی است که با مشارکت سازمان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در زمینه فضاسازی شهری در ایام دهه فجر و آماده سازی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز امسال اقدامات گسترده‌تری در سطح شهر انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1345323
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.