علی اکبر میدانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد روستاهای استان یزد به شبکه سراسری گاز متصل شده اند، اظهار داشت: عملیات اجرایی گازرسانی به چند روستا نیز در ایام دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

وی افزود: در این ایام، فاز دو گازرسانی به روستاهای خرانق با اعتبار ۱۴۹ میلیارد ریال انجام می‌شود که با این پروژه روستاهای فاقد گاز در خرانق به شبکه گازرسانی متصل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد بیان کرد: گازرسانی به دهستان جلگه و فاز اول دهستان بنستان با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌های گازرسانی روستایی است که در ایام دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

میدانشاهی با بیان اینکه گازرسانی به صنایع یکی از اولویت‌های شرکت گاز استان یزد است، عنوان کرد: بر این اساس عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع واجد شرایط استان با اعتبار ۲۵۵ میلیارد ریال در این ایام آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: عملیات گازرسانی به ۲۰ روستا در شهرستانهای مهریز و بهاباد نیز به پایان رسیده و در ایام دهه فجر از این پروژه با حضور مسئولان استانی بهره برداری می‌شود.

میدانشاهی، بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۱۸۶ واحد صنعتی استان همچنین گازرسانی به CNG بهاباد را از دیگر پروژه‌های قابل بهره برداری در ایام دهه فجر اعلام کرد و افزود: در ایام دهه فجر امسال در مجموع شش پروژه با اعتبار ۱۲۹ میلیارد تومان کلنگ زنی و بهره برداری می‌شود.

وی، مجموع اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های آماده بهره برداری را ۶۴ میلیارد تومان و اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌هایی که عملیات احداث آن در دهه فجر آغاز می‌شود را ۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1344068
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.