در این مراسم یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: خون شهیدان ضامن حفظ انقلاب اسلامی است و ترویج فرهنگ مقاومت باید از مدارس و مراکز آموزش عالی شروع شود.

حجت‌الاسلام علی سهرابی پور افزود: راه عزت و کمال ملت‌ها و ملت ایران ایستادگی در برابر دشمنانی است که همه ارزش‌های معنوی و انقلابی را با تهدید نرم مورد هجمه خود قرار داده‌اند .

وی تاکید کرد: دشمنان بعد از شکست در عرصه‌های نظامی و سیاسی در وضعیت کنونی وارد فاز روانی ، فرهنگی و اقتصادی شده‌اند که هوشیاری مردم و بصیرت مسوولان موجب شکست آنها می‌شود.

این مدرس حوزه علمیه تصریح کرد: باید همواره با برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌ها به یاد شهیدان بود و فرهنگ شهادت و مقاومت را با همکاری نهادها و رسانه‌ها در جامعه و بین نسل  جوان گسترش داد.

سهرابی‌پور بیان داشت: جانبازان و آزادگان و خانواده بزرگ ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه دارند و باید برای خدمت به آنها از هیچ کوششی دریغ نکرد که رسالتی ملی، دینی و انقلابی است.

وی گفت: خون شهیدان جبهه مقاومت و شهید قاسم سلیمانی سدی در برابر توطئه استکبارجهانی است و باید راه و مرام او بنحو مناسب به یک فرهنگ تبدیل شود و همه در مسیر آنها قرار گیرند.                 

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده، هم اکنون  ۲۴ جانباز قطع نخایی در یزد  زندگی می‌کنند.

این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت حدود ۱۰ هزار جانباز ، ۵۲ هزار رزمنده دفاع مقدس و ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.