حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین شنبه‌شب در مسجد «براستین» شهر مهریز افزود: شهید سلیمانی نماد ایثار، اخلاص، ایمان ، ولایتمداری و همه خوبی‌ها  و زیبایی‌ها بود، آمریکا باید پاسخگوی اعمال زشت خود در مناطق مختلف جهان باشد .

وی ادامه داد: مسلما رزمندگان سربلند جبهه مقاومت و آزادیخواهان جهان پاسخ دندان‌شکنی به جنایات بی حد و حصر آمریکا و حامیانش در عرصه جهانی خواهند داد و توطئه‌های کفرجهانی دیگر اثری ندارد.

این مدرس حوزه علمیه یزد اظهارداشت: شهادت این سردار ولایت و شجاع موجب همبستگی امت اسلام و مظلومان عالم در برابر استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا و اذناب او شده است.

به گفته دادآفرین، امروز آزادیخواهان جهان و حامیان اسلام ناب محمدی (ص) به خوبی، حق و باطل را تشخیص می‌دهند و اگر جنگی صورت بگیرد از جبهه مقاومت و مرزهای ایران در برابر آمریکا و صهیونیسم جهانی حمایت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: راه شهید سلیمانی را جوانان مومن و فداکار ادامه می‌دهند و با ایستادگی و بصیرت هیچ دشمنی توان مقابله در برابر جبهه حق را ندارد .

همچنین مراسم مشابهی با حضور جمعی از مردم و مسوولان محلی در سالن ناحیه مقامت بسیج مهریز برگزار شد که در آن یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و حریم ولایت و امامت گرامی داشته شد.

بامداد جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه  ابومهدی مهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق و جمعی از همراهانشان، در عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.